RSS

Testimoni Produk DCL


Testimoni 1 :


Nama: Muhammad Fashahah Bin Kamaruddin
Umur: 5 tahun
Alamat: Taman Desa Duyong, Melaka

Masalah: Penyakit Kulit (Berair seluruh badan)

Produk yang diambil: Nig'Ella, Amazing, Nu-Age dan D`Brain


Setelah menggunakan produk di atas selama 10 bulan, penyakit kulitnya sudah pulih. Bahkan boleh makan makanan yang biasanya boleh menyebabkan gatal-gatal. Dan yang lebih mengembirakan saya lagi, anak saya mendapat keputusan yang sangat cemerlang di tadikanya, kesan dari pengambilan D`Brain.



Testimoni 2 :


Nama: Cikgu Madlasa bin Saipah
Umur: 51 tahun
Alamat: Taman Aman 3, Lahat Datu

Masalah: Lemah Jantung, Darah Tinggi, Kencing Manis dan Gaut

Produk yang diambil: Set 5P, D-Bless, Red Guara Cafe dan Oxy Pi

Selama 15 tahun saya menjalani rawatan tanpa henti di hospital. Berat badan 120kg menjadikan badan bertambah lemah dan sering tidak sedarkan diri. Pernah 6 kali pengsan dalam tempoh satu bulan. Alhamdulillah, kini hampir pulih sepenuhnya. Berat badan saya pun mulai berkurangan (kini 80kg).



Testimoni 3 :


Nama: Normah bte Nordin
Umur: 48 tahun
Alamat: Alor Gajah, 78000 Melaka

Masalah: Ketumbuhan dalam Rahim, dan satu di antara jari tidak boleh tumbuh kuku

Produk yang diambil: Inte-Clenser, Oxy-Pi, Amazing, NuAge dan D'Brain


Saya adalah penghidap masalah jantung yang perlukan pembedahan dengan kos yang tinggi di mana saya tidak mampu untuk itu. dalam masa yangs asama saya juga disahkan menghidap penyakit ketumbuhan dalam rahim yang juga memerlukan kos pembedahan yang tinggi juga. saya cuba menggunakan produk DCL yang diperkenalkan oleh abang saya di mana beliau juga menghidapi masalah jantung tetapi telah pulih setelah mengamalkan produk DCL.

Pada awal penggunaan produk DCL, muka serta anggota badan saya tidak lagi pucat. Pada bulan berikutnya ujian TCM menunjukkan jantung dan ketumbuhan rahim saya kini kembali normal serta kuku jari saya mula tumbuh. Kini saya setia mengamalkan produk DCL kerana terbukti berkesan.



Testimoni 4 :


Nama: Maimanah Bt Zainal Abd Ghani
Umur: 24 tahun
Alamat: Petaling Jaya, Selangor

Masalah: Migrain, Anemia dan Resdung

Produk yang diambil: NuAge dan Red Guara Cafe 


Selepas mengamalkan NuAge dan Red Guara Cafe, migrain dan resdung saya (berair dan berbau) telah pulih. Tenaga batin juga kuat. Wajah tambah berseri dan kulit bertambah gebu. Alhamdulillah.




Testimoni 5 :


Nama: Norliza Binti Ahmad
Umur: 33 tahun
Alamat: Kampung Melayu Subang, Selangor Darul Ehsan

Masalah: Asma dan Penat

Produk yang diambil: Oxy-Pi dan Amazing
Semasa menziarahi adik saya di Kajang, tiba-tiba susah bernafas dan kepenatan. Bapa saudara saya memberi Oxy-Pi dan Amazing. Tidak sampai 5 minit, asma saya hilang. Hebat sungguh! Kini saya terus mengamalkannya.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

ORDER FORM :

Name:
Email Address:
No. Tel:
Address:
Description:
Postage method: Pos laju - Semenanjung RM6 (below 500g)
Pos laju- Sabah & Srwk RM8 (below 500g)
pos express RM4.50 (bergantung pada jenis barangan shj
Payment Method: CIMB
Maybank

This HTML form was created by Freedback.